sâmbătă, 26 iunie 2010

3...2...1...actiune!!

ai observat oare ca viata uneori e ca un platou mare de filmare? si ca tu indiferent de ce personaj interpretezi tre' sa o scoti la capat cumva? pentru ca nu da nimeni doi bani pe tine daca nu esti in stare sa faci ceva bine.Adica sa recunoastem cine te-ar angaja pe tine sa faci umbra pamantului degeaba? nici dracu'...nici chiar el.Iar el...angajeaza multa lume.Dar iti spui ca...azi e ziua mea norocoasa.Azi o sa fac treburile intr-o anumite ordine...vreau sa imi iasa si mie ceva bine de data asta.E exact ca atunci cand stii ca peste cateva luni ai un examen important iar tu iti spui..."Am sa imi fac un program.De la ora aia pana la aia scriu...mananc putin apoi ma uit sau fac ceva ce imi place si mai invat putin.S-a terminat si ziua" si vrei sa te tii de program dar nu poti ca te suna dobitocu' de coleg...hai sa iesim in oras.Zici eh hai ma' ca pentru cateva ore ce dracu...nu oi sta in casa ca fraieru' si iesi cu ala...va uitati dupa fete lucru care mie mi se pare ceva normal.Dar iti trece timpu...asa si cu platoul asta mare de filmare numit viata.Cred ca daca nu faci lucrurile atunci cand trebuiesc facute...nu mai apuci sa le faci si asa se creaza regretele.Si spui: "regret ca nu mi-am luat un caine...imi doream foarte mult dar nenorocita aia de nevasta mi-a spus ca e alergica.Regret ca am intrat in ala cu masina...nu l-am vazut pe trecere.Dar daca nu faceai sex cu nevasta azi noapte il vedeai" si tot asa...intelegi tu ideea mea.Cred ca mai e si ceva...nu neaparat ca iti sopteste...(doamne cand aud pe astia...la urechea stanga sopteste dracu'...ei la urechea stanga sopteste mata...si la dreapta tacto...pe care ai sa asculti? pe nici unu ca tre sa faci ca tine!! ) asa...sa revenim, iti sopteste ceva ma.Da ma e ceva acolo care spune..."Ma eu cred ca ar trebui sa ma duc la petrecerea aia...si buff o intalnesti pe viitoarea sotie care o sa te nenoroceasca si o sa te aduca in faliment...saaaaau care o sa te iubeasca asa cum vrei tu si o sa ai o familie daia nenorocita cu copilasi dragutzi si cu caine si tot ce mai are o astfel de familie". Chestia de care vorbesc poate fi o simpla intuitie...o clarviziune...un vis...un orice, o sclipire de geniu' pana la urma pentru ca daca nu ai urma acel instinct( desi suna naspa instinct) nu ai face acele lucruri...bune sau rele ca pana la urma asa se impart treburile pe aici.Da si iti spuneam ca tre' sa fi atent mereu...si mai mult de atat tre sa astepti acel moment.Nu te supara prea tare ca te-a refuzat o droaie de curve pana acum...te-au refuzat pentru ca tu nu esti curvar.Si pentru ca meriti ceva mai bun.Nu fi prea entuziasmat ca ai luat un 10 la un examen.Poate nu vei lua licenta.Si asa mai departe.Tot ceea ce spun e sa fi atent, traieste-ti viata la maxim pentru ca atunci cand o sa o dai inapoi sa fi multumit de cadoul primit.Viata o primesti...dar o dai inapoi avand misiunile indeplinite...sau nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu