miercuri, 21 iulie 2010

mi-e dor de sughitul tau!!

In ochii ei vedeam marea...la propiu!! cand se uita la tine parca iei foc...stii ca o iei pe coaja si mai mult de atat ca te va bate.Dar era interesant sa vezi ce da din ea.Ochii mari in cap si parul lung fara rimel si fard, fara ruj, era ea naturala.Si te impresiona pe bune.Ai fi vrut sa rupi scandura pe ea cateodata dar in rest era foarte misto cu ea.Si avea un farmec al ei dar si eu il aveam pe al meu.Si nu o lasam in pace.Si se supara...ofofofof ce se mai supara si ce imi placea.Si am sa te prind si am sa te bat...asa imi spunea mereu!! de prins mai greu ca pana alerga ea...de fapt la fel si cu innotul.Ce sa o inveti sa innoate ca daca ii puneam o piatra in brate se scufunda corabia...plus ca innota ca un caine si cu un mic zambet in coltul gurii.Stia intotdeauna ca o urmaresc desi nu a zis niciodata nimic.Daca aveai noroc in zilele ei bune o vedeai in pielea ei cum se manifesta.Si era faimoasa...o stia tot satu' si putea sa o stie o tara intreaga...ei nu ii pasa de asta.Si pe cat de dureros a fost sa o am langa mine pe atat de bine a fost si pe atat de rau imi pare ca am plecat.Ma gandeam sa o fac vedeta...sa o dau pe youtube sau pe vreo pagina web de asta de stand up comedy:)) pentru ca la noi comedia isi facuse cuib si distractia era la ea acasa, ne simteam bine si nu mint cand spun ca nu am sa mai intalnesc alta ca ea.Daca ai cunoaste-o ai stii despre ce vorbesc...si eu stateam si o priveam si banuiesc ca se simtea privita si admirata dar nu mi-a spus niciodata nimic.Nu s-a uitat macar odata spre ca sa vada...o observasem sau ma uitam prin ea?Eu o observasem mai demult...ea nu stia ci numai eu.A aflat si ea in scurt timp ca nu trebuie sa fi nebun ca sa fi ca mine, si de atunci din clipa respectiva parca amandoi am vrut sa nu ne prefacem, sa dam la o parte acel invelis ce se numea prefacatorie...si am jucat adevarat.Si jucam pana la 4 dimineata si nu ne plictiseam nici somn nu ne era.Si eu ma gandeam la ea ca la ACEEA persoana pe care o intalnesti odata in viata daca ai noroc.Si cum ma stiu pe mine asa norocos...am avut norocul si prilejul de a locui, manca, imparti, glumi si rade cu ea.Iar prin noi toate lucrurile normale au prins viata.Dadeam viata frigiderului printr-o simpla gluma si acea gluma a doua zi avea efectul dorit pentru ca alti oameni radeau prin noi si erau fericiti.Se uita la mine cateodata cu niste ochii de mercenar si stiam ca ar fi vrut ceva.ori bataie...sa imi dea:)) ori sa imi spuna ca sunt ce a visat ea...acel baiat ce-l viseaza fiecare tipa si dupa care se construieste un tipar...dar in loc sa spuna ceva...statea si se uita la mine si ma mangaia pe picioare.Cu niste maine fine si degete lungi...ii spuneam pianista pentru ca o merita...primeai o palma te ustura pana la suflet...dar stiai ca iti acorda atentie...cine si-ar fi irosit o palma pe tine? NIMENI!! si te gandesti ca scriu aceste randuri pentru ca? pai in primul rand e o persoana foarte speciala respectiva...in al doilea rand a fost si este o provocare sa stiu ce este in mintea respectivei...si ce vrea de la mine si nu in cele din urma a fost cea de la care celelalte toate ar trebui sa ia lecti.miss u B!!

5 comentarii:

  1. domnisoara blogger dianna T asa scriu si simt eu...vedem lucrurile altfel poate.nu am gasit locul potrivit pentru cearta

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce te-as bateeeeeeeeeeeee >:D<
    Nu te superi doar :))
    Miss u too Alexooi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. super Alex imi place ce ai scris....ma bucur ca te-ai distrat

    RăspundețiȘtergere
  4. Oho...imi place:)) AS fi incantata sa o cunosc pe aceasta B. Atunci te-as intelege probabil mult mai bine:P

    RăspundețiȘtergere