marți, 27 iulie 2010

certat cu viata

S-a intamplat vreodata sa numai ai chef de viata? sa fi suparat pe viata cand nu iti iese ceva bine? Aceste momente proaste din viata te definesc ca si om...daca poti trece peste ele.Din experienta mea astfel de momente sunt extrem de neplacute si incepi sa te intrebi ce rol ai tu in viata asta...ca nah pana la urma nu faci umbra degeaba.Si ma gandeam ca prin cate treci...de-a lungul vietii si bune si rele, de ce sa ti se ia de viata? Azi esti jos dar maine poti fi sus...si poti face orice vrei tu pentru ca pana la urma de asta se numeste viata.Sa gasesti raspunsurile tale si sa faci ceva folositor, ceva ce poti lasa in urma.Lumea o sa isi aminteasca de tine? nu cred ca o sa isi aminteasca lumea...dar daca esti cu adevarat bun si traiesti viata asa cum e ea...altii vor trai prin tine..copii tai si nepotii si tot asa...pentru ca ei sunt singurii care isi vor aduce aminte.Nu spun acum ca trebuie sa fi un exemplu pentru ceilalti, dar cauta sa te implinesti pe tine.Sa spui ca esti multumit cu ceea ce esti si cu ceea ce ai facut.De exemplu mi-ar place sa cred ca am raspunsurile la toate intrebarile mele desi nu este asa.Mi-ar place sa traiesc liber si sa simt aerul curat si nu toate minciunile si tampeniile altora.Atunci cand respiri minciuna...numai esti tu si te ucizi pe dinauntru.Mi-ar place sa gasesc aceea iubire care sa reziste de-a lungul anilor, aceea persoana cu care sa apuci sa imbatranesti si care sa te iubeasca pentru ceea ce esti.Mi-ar place sa pot construi o casa exact asa cum o vad eu, acolo sa traiasca copii mei si sa imbatranesc eu.Mi-ar place sa am barba alba si sa fiu fericit pentru reusitele persoanelor apropiate.Ar fi frumos sa pot vedea macar un sfert din frumusetile lumii.Deseori ma intreb...pentru ce invat eu tot ce invat? adica...limbi straine si toate clasele astea care le faci ca sa inveti sa socotesti si sa citesti...si alte chestii.Consideram inainte ca-i pierdere de vreme si in loc sa te puna sa faci un lucru care iti place si la care te pricepi...o sa ajungi sa lucrezi si sa te stresezi la un job...cu care persoana ta nu are legatura si nici nu va avea.De aceea lumea nu-i fericita.HA!! imagineaza-ti o planeta de oameni fericiti! cum ar fi? cam naspa nu? toate visele indeplinite...toate dorintele si tot ceea ce ai visat vreodata sa poti sa ai.Pai atunci viata ar fi de-a dreptul plictisitoare pentru ca nu ai mai avea pentru ce lupta.Cred in mine si in ceilalti de langa mine,dar cel mai mult cred in viitorul meu.Cred intr-o persoana care sa imi fie alaturi si intr-un viitor bun.Si nu conteaza daca e sau nu in Romanica asta de cacao pe care o avem...conteaza sa am langa mine persoanele apropiate.Omul de fapt...este o persoana sociabila si fara comunicare...se inchide in el si moare.De aceea nu fiti inchisi.Ai ceva sa spui? Dumnezeu ca-i tare ti-a dat limba si gura si vorbeste! ca lumea sa stie...ce-i de facut cu tine.Si ti-a dat inima sa iubesti asa ca pune mana si iubeste si nu te rataci.Nu te gandi ca te inseala sau ca te minte ci pur si simplu ai incredere.Daca ai incredere in tine e de ajuns.Nu renunta la vise pentru ca ele ne definesc si incearca sa faci ca fiecare zi sa conteze.Marturisesc ca eu unul incerc sa se intample asa.Dar ma uit...unde-i iubirea de care vorbesc? unde's visele de care povestesc si la care ma gandesc cu atata patima...unde's persoanele mele dragi in care ar trebui sa ai incredere.Momentan nici in mine n-am incredere pentru ca daca viata mi-a aratat ceva...acel lucru ar fi ca trebuie sa ma feresc de ce e rau si sa astept soarele sa apara.Si poate ca a aparut...si poate ca va mai ploua si pe la mine.Dar ce sa spun? IMI PLACE PLOAIA!!

3 comentarii:

  1. Daca nu ai incredere in tine, nu poti avea incredere in altii si nu poti sa ii faci pe ceilalti sa aiba incredere in tine. Deci ai un punct de plecare: Crede in TINE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda este multa raceala in jur si ALIENAREA umana de care se tot vorbea criticand America a ajuns si in Ro, asa, incet , incet, nu s-a inecat in ocean...;)

    Oamenii nu mai au TIMP de nimeni nici macar de ei insasi, societatea de consum i-a pus pe goana dupa bani, si ei au uitat unde este fericirea, unde este Iubirea, unde este Dumnezeu

    Cine nul iubeste pe Creator, nu iubeste nci creatia sa, si nu se iubeste nici pe sine

    E o ecuatie simplu de rezolvat
    si se aplica si la mine, si la cei din jur....

    dmariana28@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant student la psihologie si schizofrenic pe deasupra

    deci bolnavul= tratandu-si medicul personal :))

    RăspundețiȘtergere