sâmbătă, 24 iulie 2010

TREZESTE-MA!!

si daca imi era dor...ce as fi facut? si daca imi era frig sau sete.ai fi impartit cu mine micile bucurii ale vietii? daca te-as fi cunoscut cand trebuia sau nu te-as fi cunoscut? ce am de pierdut? pe tine...pentru ca tu esti cea dintai si cea din urma.Pentru ca asa vreau eu sa fie.Si ma asez pe iarba si stau...ma gandesc, imi amintesc si realizez ca nimic nu poate fi pierdut asa usor...exact asa cum nimic se transforma in frumos...cum eu te vad pe tine si ma enerveaza cand stai si te uiti la mine fara sa spui un singur cuvant dar poate tacerea ta este raspunsul meu...si totusi inclin sa cred ca ma vrei sa fiu al tau...pentru ca trebuia sa ne intalnim, sa ne certam si sa ne batem, pentru ca totul sa fie pierdut si sa te castig pe tine.Am pierdut totul dar te-am gasit pe tine.Am castigat anii mei de tinerete cu tine si mi-am pierdut mandria, si nu pentru ca era un lucru firesc...ci pentru ca tu faci ca lucrurile firesti sa para minciuni.Iti mai aduci aminte oare ca atunci cand ne-am vazut noaptea s-ar fi transformat in zi...as fi vrut sa ramana o singura zi...pentru un intreg an...si apoi anii sa se transforme in zile pentru ca tu sa fi langa mine mai mult si sa simt ca orice ar fi nu te voi pierde.Desigur te-am pierdut pentru a te castiga inapoi dar asta doar daca vei vrea.Pentru ca in fata ta insemn marea si cerul iar tu in fata mea oceanul si nisipul.Atingerile tale ma mangaiau mereu chiar si atunci cand provocau durere...ai ales sa fi nisipul meu...sa fi marea mea si soarele ce intotdeauna straluceste deasupra mea, deasupra noastra.De ochii, de buze si de par numai vorbesc pentru ca toate acestea imi amintesc cat de imperfecti eram amandoi...dar totusi in aceasta lume ai facut singurul lucru perfect.Mi-ai spus fara sa stii macar..."uite-ma...eu sunt cea adevarata si nu ma ascund in fata ta pentru ca nu are rost, pretentia mea este sa fi la fel...nu te ascunde chiar daca esti ranit si suferi,sunt aici sa fiu cu tine si nu am de gand sa plec." Si n-ai plecat...si sper sa nu o faci pentru ca am incredere in tine.Si te cunosc si ma cunosti si orice ar fi am impartit totul.Stau si ma intreb...ai impartit pentru ca asa simteai sau erai obligata de situatie? te-ai purtat asa pentru ca ai simtit? Eu asta am vazut si asta am sa cred...dar visele mele sunt altele acum ca esti departe si nu te am.Ce s-ar fi intamplat daca am fi avut o zi...o zi in plus? Nu te speria pentru ca si aici, acum sunt acelasi om.Si te vad ca pe o petala de trandafir in visele mele...dulce si suava.Nu lasa pe nimeni sa stie...nu lasa pe nimeni!!

2 comentarii:

  1. Oooffoffoof, chiar e frumos ce scrii :x cum scrii
    Braavo! :* Esti buun
    Felicitariii Alexoooi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. alex te indragostesti?dadu romantismul peste tine....place:X

    RăspundețiȘtergere