luni, 21 iunie 2010

boala grea

Ce te reprezinta pe tine? nu stii? offf nici eu si spun: la dracu cu asta!! Conteaza ca eu sunt EU si gata.Faci ceva ce nu iti place? la dracu cu asta!! si o dai dracu pentru ca tu esti facut pentru altceva.Si desigur lumea se uita la tine ca ala de sufera de anumite tulburari doar pentru ca faci ce iti place si esti fericit.Iti spun de acum...fericirea e o boala grea.Pentru oricine!! garantat 100% pentru ca? ala de are bani si il vezi ca il doare in cur de altii...are el ceva pe suflet.Ori vreo boala de aia de scrie cancer sau mai stiu eu ce dracu.Ala de nu are bani...se uita de bani pe oriunde.De unde sa faca rost? da macar o avea ceva in creierasu' ala. Gandeste la tine...ce poti face cu ce stii? pai cate diplome ai? pai la cate concursuri ai fost? frate ma faci sa rad cu asemenea intrebari...nu exista!! in RO nu exista asa ceva.Ma dispera alte faze cu "iubiri interzise" de parca am fi la un reality show de ala regizat...si iti platesc aia bani sa faci pe prostu'.Dracu nu se poate asa ceva...suferi dupa bagaboanta aia cand aia nu da doi lei pe tine? Da eu stiu ceva...o dai dracu cu ea si cu toate fitele ei.Si daca nu e de ajuns asta...ii lasi biletel la fereastra...te-am pupat pe portofel!! si m-ai si pleci...ca ramai curva ei si nu e bine.Te gandesti si incepi si faci comparatii...aolo aia de am avut-o pana in "tampita" asta era mai buna mah...si ce? Nu e ca si cum te-ai duce la mata sa o prezinti...uite mama asta e "aia" de o iau eu!! Pregateste sarmalele ca o punem de o mamaliga? DOAMNE!! nu e viata asa...sau nu ar trebui sa fie.La fel nu le suport pe alea cu tampeniile lor din cap.M-a parasit ala...aolo si cat l-am iubit? l-ai iubit de ce? ai facut de cateva ori cu el sex si s-a intamplat sa ai amintiri frumoase cu el? SI CE? treci peste!! frate e lumea plina de prosti, inteligenti, cocalari, rockeri si asa mai departe.Alege unu din ei...si fi fericita! E simplu. De fapt e mai simplu de atat.Atat timp cat faci ce iti place si cat esti fericit.Cand nu stii unde te duce ziua de maine si pe cine ai sa cunosti.Arabii mi se par cei mai tari la chestiile astea cu dragostea.Aia isi aleg zilnic alta sotie...nu se stie de unde sare iepurele pana la urma.De ce sa poti sa iesi azi cu una, maine cu alta...si sa nu o faci? Dar acum depinde si de ce vrei tu...daca vrei relatie serioasa de aia cum vezi la tacto si la mata...apoi fa asta! si fi fericit...daca nu...du-te si schimba ceva din atitudine.Si o sa iti treaca si dragostea si iubirea si tot.Cand o sa vezi ca de fapt nu era ea prea buna pentru tine...ci tu erai prea bun pentru ea!! si ca poti sa gasesti ceva mai bun pentru tine decat pe ea/el! NU? e corect ce zic pentru ca asa trebuie sa stea lucrurile...ce atata suferinta si dragoste si dor si vrajeli? Viata e ceva mai mult de atat si sunt de acord cu tine...plangi sau te vaiti cand se intampla ceva cu adevarat naspa...si sa ai situatie din care sa poti iesi cu greu...da atata timp cat tu esti tanar si ai viata in fata ta...alege singur cum o faci!!

3 comentarii:

  1. as mai lucra la coerenta, gramatica, vocabular...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu scriu pentru coerenta...nici gramatica sau vocabular.nu vreau sa arat ca stiu sa scriu sau ca am vocabular.Vreau sa scriu despre mine si despre ce cunosc.Iti multumesc pentru comentariu si apreciez ca citesti si de altfel apreciez ca esti critic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu m-am uitat la cum ai scris, am fost captivata de ce ai scris, n-am cuvinte de rau.. doar respect pentru ceea ce scrii si pentru felu cum o spui, continua asa. Bravo ! >:D<

    RăspundețiȘtergere