marți, 11 mai 2010

5 lei si un pachet de KENT

All my life ...pai care dracu toata viata mea ca am 20 de ani dar ce vruiam sa spun...mi-am dorit sa calatoresc, sa am o casa si o masina super luxoasa si o sotzie pe masura...KKT mare ca sa nu zic altceva.Ce fac acum? pai am stat si m-am gandit binisor...si am decis ca viata e prea scurta pentru planuri.In plus ma omoara dependenta de KENT.Bine eu vreau sa le las...ca nu ma lasa ele e altceva...plus ca am prietenii mei care ma acopera mereu cu asa ceva.Ce mi-am dorit cel mai mult? liniste si pace pentru mine si ai mei.Ca nu o pot avea iar nu e vina mea.Cand i se pune pata lu' mama pe mine...pai iese scandal.Vezi tu...asa ceva nu ai cum sa eviti oricati ani ai avea.Mamele si extra simtul lor..."te-ai apucat de tigari!" Ah ce ai ma mama nu ai deloc incredere in mine ce naiba...sau " ce sa cauti tu in afara...iti taie astia gatu' si eu aseara te-am visat in cosciug ma mama ma..." poftim? Mamaaaa si daca ar fi moka? sa pot pleca? "eh asa da mama". Doamne ce lume...cum poti avea o astfel de mentalitate in anul 2010? omu' se spune ca se poate schimba.Eu...Dumnezeu mi-e martor ca am incercat de toate cu parintii mei...de la autosugestie pana la tehnici de manipulare...acum e pe bune intelegi? si nu am reusit nimic...parca la ei nu au efect chestiile astea.Cred ca pe vremea lor Nea Ceask ii antrena sa reziste atacurilor psihologice...sau ceva de genu ca altfel nu imi pot explica...ah si apropo ma invata si pe mine cum sa scot bani de la ei? Frate ah viata asta...M-a deranjeaza super mult alte faze...m-ai ales ca sunt nervos mai mereu, lucru dovedit de savanti...o sa am copii tampiti...sau dilai...sa dau fuga pe usa? Acum repede ca nu e nimeni acasa? Las un biletzel..."Mamaaaaa sunt lehoooo nu ma mai prinzi!!" sau..."am vrut sa fac un test...daca plec de acasa...ma cauta SRI-ul?" ah si inca ceva...intrebarile gen "ce ai facut azi"...pai ce dracu pot face intr-o zi...ma duk...si vin ce sa fac mai mult de atat...nu e k si cum am fost intr-o misiune super secreta nu crezi? dahhhh

2 comentarii:

  1. In loc sa incerci sa storci bani de la ai tai, de ce nu incerci sa ii faci tu, si atunci ai sa vezi cum e sa muncesti, si azi sa se duca 5 lei, maine 5, poimaine 5 si tot asa. Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste ultima generatie de parinti de dinainte de '90, au o mentalitate ce uneori socheaza de-a dreptul, dar cred ca ar tb sa le fii recunoscator pt ca inca te tin sub aripa lor protectoare. E usor sa te desprinzi, sa iti dai drumul de ei, insa habar nu ai cat de greu e sa stai drept, cu capul inainte si fruntea sus, pe propriile picioare. In plus, probabil asa vor zice si urmatoarele generatii despre tine. Evolutia face parte din ciclul normal al vietii si tu ai evoluat fata de ei, dar ia incearca sa evoluezi si fara ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti cam nervos pe ai tai alex, nu crezi? las-o mai moale!:P

    RăspundețiȘtergere