duminică, 9 mai 2010

pastile...angro!!

Ma gandesc serios la o varianta.Sinuciderea.Pentru ca ei cred ca eu sunt nebun desi tot ce este acolo este rau.Acolo in inima orasului unde agitatia si haosul iau amploare pe zi ce trece.Si ei cred ca eu sunt nebun.Am incercat de multe ori...prin prea multe variante.La un moment dat m-as fi dat batut.Stii sentimentul cand nu te intelege nimeni si cand ajungi sa te intrebi cu adevarat daca tu ai o problema sau restul lumii are o problema? Cand ajungi in acel punct...suna-ma si am sa iti spun ce e de facut.Dar pana atunci trebuie sa va spun, cum as proceda.La inceput as pune intr-un pahar niste wiskey ca sa ma ametesc putin dupa care as lua toate medicamentele ce le detin in casa si as incepe sa le numar.As termina probabil pe la 60.Sunt suficiente pastilutze mici si verzi si maronii si de toate culoriile.Mi-as imagina ca sunt bomboane...si ca am tot dreptul sa le iau...lumea nu m-ar intelege.Sinucigasii nu sunt nebuni...ci doar neintelesi, asta e clar.Dupa care toate pastilele le-as lua cu wiskey ca sa imi domoleasca suferinta.Desigur ca doare...orice doare,mai ales o sinucidere insa trebuie sa recunoastem ar fi una destul de draguta.Nu ca acei oameni care se spanzura sau isi taie beregata.NU NU nici chiar asa...Probabil as termina toate pastilele si ironia sortii ar face sa ma trezesc intr-un spital de psihiatrie.Desi nu sunt nebun...doar ca ei nu stiu.As pune acest lucru pe seama tuturor chestiilor naspa care mi s-au intamplat in viata.Iar psihiatrul ar spune.Nu-i nimic vom trece peste...nu-i asa.De parca el nu stie ca am sa incerc iar si iar si iar pana cand voi reusi.Dar daca v-am captat umpic atentia...aici am descris cam cum m-as sinucide eu...si nu cum am sa o si fac.Nu recomand!!Insa dragii si dragele mele sa stiti ceva.Sinucigasii au si un sindrom ereditar...nu va fie frica.Nu sunt cazuri in familie de sinucidere...putin probabil sa te sinucizi...asta doar daca nu vrei sa dai vina pe lume pentru ceva.Cand de fapt ar trebui sa dai vina pe TINE!! AND SANTA SAID: RAISE YOU'R GLASS FOR THIS 3 WORDS THAT EVERYBODY WANT'S TO HEAR: LET'S GET NAKED!!!!!

Un comentariu:

  1. Viata nu este intotdeauna frumoasa dar nu trebuie sa ajungem la extreme.

    RăspundețiȘtergere