marți, 4 mai 2010

zbor lin

incetul cu incetul renunt sa mai fac ceea ce faceam altadata.Nici nu ma mai atrag aceleasi lucruri.Vorbeam de US.Care US? unde e?...nu e!! vorbeam de case de milioane de dolari.Ma intelegi? nu prea cred.vezi diferenta? fluturele ala fraier care are o zi de trait o zi...doar o zi e in stare sa se simta bine si sa zboare lin catre ce vrea el sa atinga.Noi restu...aia "destepti" care traim destul de mult incat daca stam sa adunam zilele constatam ca sunt unii care fac umbra degeaba pamantului...nu facem nimic.Am facut ceva folositor pana acum? Ce? STIU ca ar trebui sa sune optimista fiecare postare dar de astazi numai vreau.Nu vreau sa ajung sa ma gandesc: Ce ar fi fost daca? asa ca zburati si voi catre ce considerati ca va atrage...si nu ezitati.Viata nu trebuie traita cu gandul esecului ci trebuie traita din plin.Nu se stie cand vei avea ultima ta zi de zbor.Conform noilor tendinte se spune ca ai ales deja ce vei face in viata asta...suntem aici sa intelegem de ce am facut aceste alegeri.Nu cred treaba asta si apropo...suna ca o replica din Matrix.Ce dracu replica inteligenta e asta?Cum oare sa spuna un savant asa ceva? Ala desteptu de face toti bani sa para ca fiind de pomana pentru el.Eu cred ca suntem aici ca sa alegem viitorul fie el bun sau rau.Nu exista noroc si nici ghinion.Exista doar sansa sau poate intamplare! realizati acum...ce este de realizat! Eu am reusit...

5 comentarii:

  1. ce ai reusit? ce ai realizat?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai in primul rand am reusit sa fac ce imi place si ce am visat dintotdeauna adica psihologie.apoi am reusit sa zbor cu avionul...fara instructor in spatele meu.e o senzatie incredibila de parca nu ai cunoscut niciodata libertatea...am reusit sa am o relatie buna cu persoanele din jur si sa stiu cine imi sunt prietenii mei si aici pot spune ca este ce-a mai mare reusita sunt oameni care nu stiu niciodata cine i-a fost prieten devotat si cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai mare dreptate in ceea ce spui.dar hai totusi sa ne uitam putin in ansamblu. noi suntem 1 popor needucat.50% sunt deciziile noastre iar 50% e destin.mai sunt multe de invatat.mi a spus cineva un lucru foarte inteligent 'viata e o lupta...cu tine insuti'

    RăspundețiȘtergere
  4. Copilas, eu cred ca mai ai multe de trait si de invatat ca sa poti spune ca ai reusit... realizarile tale personale, pt care tin sa te felicit bineinteles, sunt realizarile unui tanar de 20 de ani si atat... sa intri la o facultate la care nu ai de dat niciun examen, si intr-un orasel mort, nu e mare fas, sa zbori - sunt avioane care pleaca din ora in ora in orice colt al lumii, desi recunosc ca e de apreciat ca in acest caz, tu ai fost cel care a avut controlul, iar de prieteni ... un om nu se cunoaste in totalitate pe sine o viata intreaga, daramite pe altii dupa o legatura de maxim 5-6 ani

    RăspundețiȘtergere
  5. marturisesc ca ai dreptate...dar cati nu sunt ca mine care pot spune ca au facut ce am facut eu pana acum? poate sunt multi...dar sunt si mai multi care nu termina un liceu...care nu se regasesc si mai mult de atat cred ca nici nu vor sa persevereze in ceva ci se multumesc cu ce au.personal nu as putea sa fac asta niciodata.

    RăspundețiȘtergere