luni, 3 mai 2010

sase degete

Imi vedeam si eu azi de treaba...mai rau am stricat ziua de fapt...sunt certat cu toata lumea se pare desiiiiii...nebuni ma inteleg.am innebunit eu oare? ma rog sa spun mai departe...ajuns la treaba mea aflu ca "domnisoara in pijamale" a baut clor...a vrut sa se sinucida...si nu as fi lasat-o eu vezi doamne sa faca asta.pai DAAAA.Intrebare rotirica esti nebunaaaaa femeie? cum sa bei clor? poate ii era pofta de o dusca.Sau poate ca vruia sa vada ce gust are...nu am stat sa o intreb desi ea spune.in partea cealalta era mai bine respectiv unde statea pana sa se mute in acest loc "uitat de lume"."Acolo ne lasau sa bem pana cadeam sub masa/ aveam si libertatea noastra...ma simt ca la puscarie sa sti." Pai oare cand esti nebuna mintea nu e puscaria ta? sau atunci iti dai frau liber imaginatiei? te-ai intrebat vreodata cum gandesc oameni care nu sunt zdraveni? nu cred zicand ea spre mine oarecum revoltata ca o vreau zambitoare...pai ce eu nu am fatza de om nebun? sau nu ma crede cand ii spun ca urmatoru pas e sa iei o piatra si sa o trantesti pe moalele capului...ea stie mai bine imi spune.Pitici si dragonii numai apar cand sta de vorba cu mine.Aprinde o tigare.Ne calmam da? o pun sa numere? sau numar cu ea? numaram...6 degete...Trust is like a mirror...u can fix it if it's broke but u can still see the crack on that mother fucker's reflection!! ce adevarat...multumiri artistului!!

Un comentariu:

  1. cam multe greseli :-s
    ma cam chinui sa inteleg ce-ai vrut sa zici :D

    RăspundețiȘtergere