vineri, 7 mai 2010

casa parasita...

Te grabesti? Pleci undeva? exista undeva un abis colorat unde o sa ajungem toti...fiecare cu soarta lui.Haide sa ne jucam! Doar trebuie sa ne ascundem pentru ca nu vrem sa fim gasiti.Oamenii rai sunt pretutindeni si imi invadeaza nepermis mintea.Alerg prin padure,fug de oamenii rai dar sunt urmarit..nu pot scapa de ei.Ma impiedic si alunec.Si cad, dar ma ridic si imi continui sprintul.Trebuie sa scap.Am gasit o cale de scapare, dar am nevoie de curaj si de spirit.Ma voi adaposti in casa parasita despre care am auzit multe dar nu am fost niciodata prea curios ca sa incerc sa descoper ce se petrece intradevar.Dar nu am fost eu si parca am fost indrumat catre acel loc.Deschid usa si simt o adiere.In spatele meu cade o frunza si atunci stiu.Nu am sa scap cu viata de aici, o sa raman aici o eternitate pana cand trupul va putrezi...si pana cand ma voi trezi.Nu ma zbat, nu incerc sa scap ci stiu ca aici eram destinat sa ajung.O iubire...o iubire atat de mare incat nu am putut refuza.Nu am putut sa mai gandesc, sa mai dorm, sa mai mananc sau sa mai traiesc.Nu cu un asa dor de TINE.Si intru aici...in aceasta casa...unde am mai fost parasit.Si parca recunosc casa...si interiorul.DAAAA am mai fost aici.Am fost cu EA!! dar m-a uitat aici.Oare m-a lasat aici stiind ca se intoarce?A vrut sa scape de mine...nu...nu cred ca ar face asa ceva.Si totusi ma aflu singur aici.Dar m-am adapostit si sunt in siguranta.Mi-am vandut sufletul diavolului si am facut totul ca sa fie bine.Am avut multe greseli dar nu regret nimic.Nu mai vreau sa stiu ce se va intampla mai departe, vreau sa fiu uitat de timp si de lume si mai vreau ceva. O tigare! AH la dracu!! I told u this shit is gonna kill u someday!!

4 comentarii:

  1. asta parca ar fi o opera fantastica
    am avut odata o tema la romana ...
    dak ii duceam ce ai scris tu, sigur luam 10 ;;)
    :D

    dar ai cam dat-o-n bara cu TIGARA la sfarsit [nu-mi place deloc cum suna tigarE] ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, btw ...
    mi s-a zis ca sunt "pururea-mpotriva"
    deci sa nu te mire daca o sa am mereu ceva de obiectat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. nu o sa ma mire nimic...accept criticile

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare, mi-a placut:)

    RăspundețiȘtergere