joi, 6 mai 2010

Vocile bune au fost mereu acolo

Te asteptam...da pe tine...vocea mea...dar cu ce folos? Daca nu o sa pot striga? sau nu voi putea cere ajutorul? Imi este frica trebuie sa spun dar cine m-ar putea ajuta? Mai am o speranta totusi.Vreau sa vad rasaritul din tot acest intuneric si sa pot vorbi.Sa pot spune ce ma supara.Dar cu ce folos? Cine ma va auzi? nu am pe nimeni langa mine.Si nu caut inteligenta ci respectul...si nu caut o persoana anume ci caut persoana care sta.Sta sa auda ce am de spus.Nu vreau sa fie inteligenta nu am nevoie.Doar asa as putea vorbi.In rest am fost pus sa jur...ca nu am sa divulg nimic din ce stiu deja si nici din ce voi afla.Este un truc al mintii, o tehnica prin care te pot manipula si ma las manipulat.Pentru ca vreau sa se afle.Pentru ca numai pot tine acest secret.Vorbele spuse la manie...imagineaza-ti ca stiu TOTUL si NIMIC.Vreau sa redevin ceea ce am fost candva.Sa pot vorbi despre ceea ce se petrece in jurul meu cu incredere si cu siguranta faptului ca am sa fiu respect.Vorbele bune au fost mereu acolo...nu am stiut la cine sa le caut.De atat am nevoie.Cred ca de atat are nevoie oricine.O incurajare...o simpla incurajare.Poate face minuni.Ce inseamna sa traiesti in minciuna si in intuneric? Sa nu poti vedea dincolo de fantomele tale?Vreau sa te iei la omor...da ai inteles bine...sa te iei la omor cu dracii tai, sa arati ca esti mai bun si mai puternic.Doar esti uman.Puterea sta in tine sa faci tot ceea ce te te face fericit.Intrece-te pe tine insuti in fiecare zi si fa din fiecare zi o noua competitie.Doar asa vei reusi sa treci peste...

Un comentariu:

  1. "Nu vreau sa fie inteligenta nu am nevoie."
    Esti tu sigur de asta?
    "Doar asa as putea vorbi."

    pai poate ca vrei sa vorbesti singur...
    doar asa :)

    RăspundețiȘtergere