miercuri, 5 mai 2010

exercitiu de gandire...

Hai sa facem un exercitiu de gandire.Luam pe rand cate un lucru de care ne temem cel mai rau.Unul poate sa zica sarpe in timp ce o fetita de 6 ani poate spune ca ii este frica de intuneric.Ai incercat vreodata sa zbori? Eu da.A fost beton si inca imi place dar la inceput mi-a fost o frica.O frica de inaltime.Personal cred ca tot ce tine de fobii isi are originea in unele experiente cauzate de niste neplaceri.Pentru frica de inaltime poate fi o cazatura dintr-un pom sau o speritura foarte mare.Eram mic si ca sa invat sa innot si eu nebunii de unchi de ai mei m-au aruncat prima data in lac.Nu am reusit sa invat.Suparati si enervati la culme ca de ce nu pot invata si eu asa cum au invatat si ei au decis.Te aruncam in OLT! Si asa a fost...adica sa te ia picioare...si practic sa te arunce in Olt.Un lucru greu de inteles de mine la vremea respectiva deoarece aveam teama de apa...Nu suportam sa ma gandesc ca in aceea apa pot fi serpi sau broaste.Ah si ce am patit pana am invatat.Abia vara trecuta pot spune ca am inceput sa numai traiesc aceea spaima.Ti-e frica de ceva? Spune aici!

Un comentariu:

  1. Da... mi-e frica de apa, de cutremur [de cand l-am simtit pentru prima data pe pielea mea], de Marasescu [profa de franceza] =))

    dar apropo de apa... pana la urma tie iti era frica de inaltime sau de apa, acolo? Ca se cam bat cap in cap ;;)

    RăspundețiȘtergere